неділю, 25 грудня 2016 р.

Що чути?

Що чути? – питає фейсбук і проблема в тому, що на нашій  Батьківщині – Польщі, мало що чути – такий непорядок.  І, звичайно ж,  дуже погано чути голоси з-за східного кордону, просять, щоб не поверталися  до них спиною.
Треба відзначити, про що  останнім часом занадто часто забувають, в міжнародній політиці суб'єктом також є люди, суспільство, і особливо їх еліта, хоча і не тільки.  І від цього факту нікуди не втечеш. Він  такий самий реальний, як і всі інші. Існує воєнна сила, економічна сила і сила "людська"... Не вірите мені? А я Вам кажу, що вона існує, і має величезний вплив на багато речей, тому що сама кілька разів у житті  бачила на власні очі. Наприклад, в Польщі за часів Солідарності, чи в Україні на Майдані.
Зараз я почуваюся ніби  божевільна ворожка - Касандра, котрій ніхто не вірить і яку сприймають з терпимістю, коли вона намагається застерегти вас від вчинення страшної помилки  - руйнування дійсно стоячої справи, якою є Бєлсат і відмови від основ східної політики Леха Качинського…

Але в цьому всьому є і приємні моменти, мене зворушує до сліз, коли я бачу, як пристойно  себе поводять деякі люди, коли реально мова починає йти  про спільну Справу. Серед людей, які особливо завзято борються за Бєлсат є кілька колишніх співробітників каналу, з якими ми розлучалися по-різному - іноді вони йшли, і були через те засмучені, іноді то було моє рішення, і їх печаль, іноді трохи того і трохи того... А тепер усі вони стоять на нашій стороні, як один чоловік. Ви знаєте самі хлопці і дівчата про кого я говорю….  величезне вам дякую від усього серця!!!

Агнєшка Ромашевська, директор телеканалу "Бєлсат" 

1 коментар:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити